Barnvakt + Undervisa

Nu är jag hemma på lunch. Har varit på gymmet underförmiddagen ochh barnvaktat lilla Tyra, som man ibland vill sätta en tejpbit över munnen på. Hon kan bli hysterisk av ingenting. Ena stunden sitta och nynna för sig själv (hon är ca 11månader) och nästa sekund storgråter hon. What to do?

Vintern är i Stockholm. På riktigt. Mycket mer än en decimeters snö nu och mina stackars fötter vill bara dö. Trots att jag har vinterskor är jag när apå att börja gråta ute i snön, haha. Det är sååå kallt! Ska flytta till Hawaii.


Utanför mitt fönster...


Anyway. Om tio min måste jag gå till banan för att undervisa två (ev. tre om jag ska vicka för Matilda) klasser. Det börjar dra ihop sig! Snart är showen här!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback