FREDAG

HEJ alla sköningar. Fredagkväll och det är dags för utgång. Det var allt för längesen sist. Dock så är det utan göteborgarna. Dom dissade Stockholm big time i sista sekund och ska få spö av mig nästa gång vi ses.

Men jag har med mig Lovisa, Noak och Jennifer. SUPER-TEAM! Tror senast vi alla var ute tillsammans på Lovisas födelsedag. Vilket var en HIT! Så ikväll ska vi slå klackarna (stövlarna) i taket och festa. Dock måste både jag och Lovisa hem lite tidigare då vi ska upp tidigt imorgon. Eller ja, jag ska jobba hela dagen och då vill jag inte vara helt död. Ska ju koreografera med Sara och då behöver man energi.

BTW! IDOL! SÅG NÅGON OLLE KÖRA FIX YOU PRECIS? DOG MAN ELLER??? JAAA! VILKEN FANTASTISK MAN! <3






Idag blev det urrigning, dessvärre. Finns inget jag kan göra...
Det är ett långt linne och under har jag en kort kjol för att det ska bli som en fin liten klänning.
Till det höga stövlar. Och håret orkade jag inte tvätta så det blev massa hårspray, våffeltång och tuppering.


Kommentarer
Postat av: :)

Urringning dessvärre?!?? Du är otroligt snygg!!

2010-11-28 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback