Fuldag idag

Nu sitter jag äntligen vid en dator som inte krånglar! Louie har ju typ pajat hela tangentbordet. Får ringa pappa så han får förklara hur jag fixar det, har inte orkat bara.

Igår hade jag 3½timmas klass med Mini-avancerad från klockan 10. Sjukt tidigt och jag var galet trött. Men något som var skönt var att vi blev klara med allt. Jag har gjort klart alla mina koreografier. Fyfan, så skönt! Ingen mer press! Bara rep nu. Men jag åkte iallafall hem efter Stage och käkade god middag, låg på soffan och bara softade. Kollade på Beck på kvällen också. Sjukt läskigt och det är alltid svårt att sova själv efter en Beck-film.

Nu sitter jag på jobbet. Har käkat frulle här som vanligt, hehe. I eftermiddag är det Stage igen som gäller (känns som att jag bor där...) och efter det ska jag träffa Philip. Första gången han är ledig på ett bra tag också faktiskt.


Har en riktig ful-dag idag så lika bra att göra sig ännu fulare. Känner mig konstig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback