Like a G6

Tjena! Fredag idag och jag sitter faktiskt på kontoret. Bossen frågade om jag ville hoppa in idag och då jag inte skulle haft något bättre för mig så sa jag ja. Det är fint väder ute och snön ligger kvar. Orkar inte med fler blöta fötter! Imorse när jag kollade på termometern, ca 07.00, så stod den på -11 grader... Då valde jag att inte ta på mig "kappan" utan det fick bli den stora vinterjackan iallafall, hehe.

Dagen är lite oviss i övrigt. Ska träffa Philip efter jobbet då vi båda slutar samtidigt, men sen så ska han på något friskis&svettis pass, vilket jag inte riktigt känner att jag orkar (jag borde, men orkar inte...) utan ska nog hem då och powernapa. För idag kommer nämligen Göteborgarna upp. Och om dom är på så går jag gärna ut med dom, eftersom jag jobbar hela helgen sen. Så det är fortfarande lite frågetecken kring vad som händer ikväll.

Shit vad tiden går fort :S Känns inte som att jag suttit här i 2½timme redan... Det går fort när man har roligt ;)


bjussar på en riiiktigt skön låt. Vi lärare kommer rocka sönder till denna på showen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback