Måndagmorgon

Godmorgon bloggeeeen! Sitter på jobbet nu, har precis druckit lite thé. Kom hit för ungefär en timme sen så jag har hunnit göra det jag ska göra, hehe. Men satan vad svårt det var att gå upp imorse. Låg och Snoozade ett tag och vägrade gu upp från täcket. Sov så jäkla skönt! Tills slut rullade jag ur sängen och packade ner frukost i väskan för jag inte hann äta hemma.

Helgen har varit jätteskön. Har sovit ut, shoppat saker, fyllt kylskåpet med mat och kollat på film. Till hemmet köpte jag nya gardiner, en sänglampa, en ny gardinstång, ja lite sånt smått och gott. Lägger in lite bilder sen på det nya jag har köpt. Mitt rum är supermysigt nu.

Idag jobbar jag här till 14, sen vidare till Stage för en klass. Igår klippte jag musik hos Chribbe i typ.. 3timmar. Tyckte så synd om honom. Mina låtar är ganska krångliga att klippa och ja, det blev inte riktigt som vi ville. Men till slut så blev det ändå helt OK. Får hoppas mina elever inte blir allt för arga för att musiken inte riktigt blev som dom hade tänkt sig kanske, ehe... Förövrigt igår så vickade jag för Mathilda två klasser. En med 9-10åringar och en med PLUTTISAR. Små typ 2-3åringar. Haha, när jag käkade med Sara sen efter undervisningen så sa jag "jag hatar barn, visst är jag bra på att dölja det?". Hon ba Vaaa? Nej, det märktes verkligen inte!... Fake it till you make it ;) Nää, men jag hatar inte alla barn. Mina barnvaktsbarn älskar jag ju. Och dom flesta jag undervisar... och Leo såklart. Men resten...



HAHAHA, fan vilken hemsk bild...


Kommentarer
Postat av: Parteeblog7580

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback