Se det snöar, det var väl tråkigt

Godmorgon! Sitter på jobbet nu, trött som fan och längtar tillbaka till sängen. Har huvudvärk och nös hela morgonen, men äsch. That's life! :) Fasen vilket väder förresten. Snö, halt, blåst... nää, dom som gillar vinter förstår jag mig inte på.

Idag slutar jag 14.00 här och börjar 16.15 på Stage där jag sen slutar 19. Och nu börjar det dra ihop sig. Snart är det show! JAG längtar galet mycket. Varför? JAG ÄLSKAR SHOWER! Det är sån jäkla stämning, nervositet, pirr i magen, förväntansfullt, applåder, uppskattning. Ja allt! Och denna terminen så ska ju vi lärare kötta på scenen också, hehehehehe. Ska bli intressant. Jag står för ett nummer, sen står Sara/lite jag för ett annat. Vet inte varför jag tog på mig detta, men antar att jag vill att det ska bli gjort och då jag är lite av ett controllfreak (Philip tänker MYCKET) så vill jag se till att det blir så som jag tänkt mig. Men självklart är jag alltid öppen för vad andra tycker och vill. Sen ska det bli intressant att se sina egna koreografier på scen. Dom lite äldre alltså. Barnen är inga problem, deras är klara och sitter. Men dom äldre, hehe, har lite kvar. SPÄNNANDE!

Till helgen så ska jag repa en massa med Sara och de andra lärarna, jobba på söndagen, men även umgåsa med några underbara GÖTEBORGARE som kommer upp till Stockholm. Förhoppnignsvis har jag någon slant över så jag kan gå ut med dom på fredag - SÅ KUL!



En av godingarna som kommer upp! LILLEBROR! (eller ja, inte min riktiga lillebror, men nästan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback