You know I can't get over

HEJ bloggen. Förlåt för att jag inte skrivit något idag, men kom hem så sent igår och ville sova länge. Och när jag gick upp hann jag typ bara ducha, käka och sen dra till Stage. Repade ju hela dagen med lärarna inför lärarnumret på showen. Riktigt kul och det kommer bli sjukt fett! Kom nyss hem från repet då och kollar nu på "Så mycket bättre".

FAN, damp på Louie alltså. Han lägger sig alltid och sover på mitt tangentbord och nu har han tryckt på någon knapp som typ har låst tangentbordet så det är skitsvårt att skriva. Galet. Men iallafall. Kvällen igår var fantastiskt rolig! Jättemysig. Det var jag, Lovisa, Noak, Jennifer, Wille och Noaks flickvän Mickan. Vi satt först och mös på olika barer, sen drog vi tjejer vidare till klubb. Och även om det inte riktigt blev som vi tänkt oss, så blev det ändå jäkligt bra. TACK TJEJER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback