Dan för dan...

Nu är det väl menat att jag ska skriva något inlägg om "åh kan inte julafton bara komma nu", "jag vill ha snö och julklappar" osv osv..  Men jag önskar bara jag slapp den jävla julafton idag. Jag ser inte fram emot den alls. Jag vill inte ha några jävla julklappar, eller någon mat... Det enda jag vill är att min mamma ska komma hem, hem från det jävla sjukhuset. Ja, det är sant. Min kära mamma ligger på sjukhus, har legat i 4dagar och kommer ligga där även över jul. Underbart va? Alla dessa traditioner med att hela familjen är samlad och äter middag, kollar på Kalle anka kl 15, öppna julklappar, allt det där får jag göra på ett sjukhus. Om ens det? Jag kommer förmodligen öppna julklapparna där men inget mer.. Min stackars mamma ska ligga hela dagen i säng, inte få äta någonting utan bara få såna där dropp grejer... Jag hatar jul, jag säger bara det. Alltid är det något som är skit på den dagen...


Idag tog jag igen för den sömn jag inte har fått de senaste veckorna. För två veckor sen var mamma i Stockholm, så då var vi och julhandlade redan tidigt på morgonen. Förra veckan var min käre far där och jag hade julshower hela helgen då jag var tvungen att gå upp 8 på morgonen. Och igår fick jag inte heller sova mycket, 3timmar, sedan upp kl tjugo i 7 för att ta tåget hem. Så idag sov jag från 23 igår kväll till 12 idag.. Helt underbaaart! Vaknade upp med mina kissemissar runt mig. Klockan 14 träffade jag mina älsklingar; Elin och Lovisa.. ELIN! ELIN ELIN ELIN ELIN! Min älskade gullegris som har varit i spanien i 5månader. ÄNTLIGEN fick jag träffa henne. Vi har räknat ner nu hela månaden.. och idag var dagen! Det var fan bättre än julafton.. Älskling, gud vad jag hade saknat henne. Så vi satte oss på nått sushi ställe (nej jag åt inte sushi) och pratade om allt som vi har missat... Allt hann inte sägas men mycket. Vi förflyttade oss till Fröken Olsson, (ofcourse) och fikade lite där med fler folk; Jonna, Amanda, Josefine och Tove. Det var riktigt mysigt.
Mycket kärlek till Lovisa och Elin<3 smack!

Imorgon är det jul och jag längtar inte det minsta.
Ska återgå till mina kisseungar Lukas och Toffie nu. Dom ser så gosiga ut.



image27
Smile like you mean it.

Kommentarer
Postat av: L.

Kärlek till dig

Postat av: L.

kommer alltid finnas vid din sida

2007-12-25 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback