I wanna be your all

Jag loggade in på lunarstorm för en gångs skulle och läste igenom alla mina blogg inlägg där... Så hittade jag ett som fick mig lite ledsen, men samtidigt glad.. Mitt inlägg som jag skrev några dagar innan avslutningen i 9an..


9C Lör 3 jun 2006 01:05 (Uppdaterad Sön 4 jun 2006 01:05) Övrigt, 48 läsare totalt


Tänk att 6år har gått..
Shit, 6år ?! .. Det känns som igår när jag gick in i klassrummet och alla vände sig om..
och så sa Monica till mig att sätta mig bredvid Andrea, som log och klappad på bänken bredvid sig.. Haha..
Minns ni när vi lekte Jörgen? Eller när vi spelade King, och alla bråkade om vem som hade rätt och fel? Minns ni när det blev gäng i 6an? Då det var Lisas gäng imot mitt gäng, och sen även det tredje gänget, Nergiz och dem!
Haha ja shit..
Minns ni hur alla var rädda för att gå på Eileens lektioner och behöva visa upp sin dans som man kämpat med hela kvällen med dagen innan? ^^,
Ja oj.. 6år.. Det har gått så jävla fort. Vi var ju nyss på det där lägret .. då i 6an.. när alla bråkade om i vilket sovrum killarna skulle vara i :D När vissa smög ut genom fönstret :D
Eller ååh, jag minns när vi skulle sova då! Elin låg bredvid mig och hade jätte hemlängtan <3
Och när vi började högtadiet, då alla hittade sminket, haha vissa gjorde sig iordning värsta mycket bara för att vara fina inför 9orna, som ändå bara såg dom som små jobbiga balettisar :D
och de andra som inte sminkade sig bara störde sig på att de som sminka sig kom försent hela tiden :)
och hur alla började bli mindre och mindre i gäng.. Alla lärde känna varandra på riktigt, och det blev en riktig gemenskap i klassen. Det var nog det bästa som hände under alla åren :)
HAHAHAHA minns ni Aurora? ^^, Henning är så bra på att härma henne. hahaha.
Jag skulle kunna hålla på i en evighet med dessa minnena. Det är så många..
9c, ni är verkligen det bästa som har hänt mig, ni har gjort mig till den personen jag är idag.
Det har varit bråk,intriger, gråt, bus, och en jääävla massa skratt.
Vi har verkligen haft dåliga dagar ibland, hur mycket tjaffs som helst, men när det väl kommer till sak så har vi sån jävla gemenskap. Alla ställer upp för alla. En för alla, alla för en.
6år... tänk att det lider mot sitt slut.Jag vill inte, det FÅR inte.
Några flyttar till stockholm,en ner till småland, andra går kvar här i göteborg fast i olika skolor, alla får antagligen nya vänner att skapa minnen med.
Men jag hoppas aldrig ni glömmer våran tid, 9c. Nu gäller det bara att njuta utav tiden vi har kvar. Balen, klassens dag.. Det kommer bli perfekt!
Jag älskar er :)
Tillsammans är vi oslagbara.

Gulligt va? ..

image26

Kommentarer
Postat av: joshna

åå gud. 9c. fick rysningar när ja läste de du skrev. fyfan. underbaraste klassen. saknar den som in i helvete. o jag saknar dig ännu mer.

2007-12-12 @ 21:56:40
Postat av: L

shit.. det är fortfarande våran klass. kommer aldrig glömma den tiden

Postat av: Natalie

Jag älskar dig

2007-12-14 @ 18:32:24
Postat av: Ivan

Nemem..det e ju du! Shit, att man kan hitta folk bara sådär på nätet. /Ivan

2007-12-14 @ 22:49:07
URL: http://cafeivan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback