i'm going home

Så var jag här igen. I goa glada gråa dystra Göteborg. Det känns inte som att man har varit borta. Allt ser ut som vanligt, allt är som vanligt bara att det är en ny årstid och att jag har två söta kissekattungar här hemma nu. Lukas och Toffie, helt galna. Dom springer och gosar med mina fötter och ska söka uppmärksamhet hela tiden. Så söta!

Ja, dom senaste två veckorna har gått sjukt fort. Förra veckan hade vi terminsredovisningar, som gick helt okej faktiskt. Efter det var det helg och då hade jag föreställningar med Kühlers, som även dom gick as bra :) .. Det var verkligen skit roligt, och nu har Eva ringt mig och frågat om jag vill flytta upp ett steg (aboooow)..

Denna veckan har bara varit full utav julklappshandling och skolkonserter. De kära musikarna var riktigt duktiga. Jag fick dock en och en annan sneblick när jag skrek "André!!" ... Men jag kan ju inte bryta trenden och inte skrika? Julklappshandlingen har resulterat i att jag har 11,60 kvar på mitt konto. Oops!

Avslutningen igår var en hit! Verkligen. Camilla och Julia fick mig till tårar när de sjöng "Fix you" med coldplay. Sedan fick jag rysningar när skärmen sattes på och jag fick se SnyggJohan, Mattias, Torella och LH komma upp på den, iklädda svarta kostymer. Damn... man får följa dom från korridorens början, till caféytan då de bemöts av ett galet jubel. Inte minst jag var galen. LH som dansade och "sjöng", snyggJohan som spelade elgitarr, Torella på bas och Mattiiias bakom trummorna. Fyfan vad klockrent det var: "VI VILL HA LOV, LOV!". Vissa stunder älskar man bara skolan.

Efter den galna avslutningen i skolan, där jag, Jossan, Emma och Hanna sedan öppnade presenter, så gick jag, Emma, Jossan, Timmy och Paulina och fikade på chokladkoppen. Myspys. Däremot kände jag mig inte allt för bra för den förbannade förkylningen var fortfarande kvar. Jag och Timmy åkte hem och började röjja inför festen som skulle äga rum i Göteborgsnästet. Och fest blev det. Lite för mycket fest kanske. Oinbjudna gäster fick köras ut flertal gånger, folk hånglade hejvilt lite här och var, sedan fanns det två sötungar som Ariel och Sebastian som mest satt i ett hörn och tittade på. Fan vad rolig syn för dom ändå... NEJ HELVETE, ARIEL HAR FILMAT.... ångeeeest. Emma Brovall tog sig också till Mariatorget och det är vi tacksamma för. Vi sov mysigt tillsammans i ca 3timmar innan vi båda behövde gå upp och ta oss hem, En till norrtälje, och en till Göteborg.
Tack till alla som kom igår. Tack till mitt hjärtegull Timmy som stannade kvar idag och städade. <3 You're the best baby.

Saknar er stockholmare redan.


I'm a survivor
I'm not gon give up
I'm not gon stop
I'm gon work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'

Kommentarer
Postat av: Paulina

älskliiing :) Tack för igår, I had the best time!
I miss u alot already!
Ring mig när du kommer hem så kommer jag till mariatorget och myser! :D

Postat av: Lund

ABOOOOOOW !! Men imorgon ska vi träffas. Så kan vi sakna sthlm tillsammans. Älskar dig

2007-12-22 @ 20:44:58
Postat av: Emma

Gumms tack för den mysiga kvällen, även om jag kom assent och behövde gå upp astidigt så va det värt de

2007-12-26 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback