Kiss from a rose

Timmy: Är jag en player?

Nicole: Nej, du är desperat. Det är en annan sak




Jag och Timmy läser samma bok: No tears for queers. 
Hör ni? VI LÄSER EN BOK! ... Dessutom sträck läser vi den och jag är redan upp på sidan 235 efter bara 4dagars läsning. Det är rätt starkt utav mig. Boken handlar om Män, Homosexuella och Hatbrott. Starka, sanna berättelser som får en tårfylld efter första sidan. VÄRD ATT LÄSA!!!


Terminsredovisningen hade premiär idag. Det gick bra, riktigt bra faktiskt! Förutom baletten, men yeahyeah, jag hade skit kul iallafall :) Föreställningar även imorgon kl 13, 15 och 18.30. BE THERE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är ju bäst, vad har jag alltid sagt om böcker? Jo att det är hur kul som hellst

2007-12-15 @ 17:25:26
Postat av: Cirla

skönt att höra! tack för boktipset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback