the closer i get to you

Ännu en ny vecka är påbörjan. Förra vecan var lite kaotisk, känner ni igen det från ett tidigare inlägg kanske? ;P
    Fredagen började med roligaste idrottsdagen hittils. Till och med roligare än den gången vi spelade Laser dome! Klassen var på idrottshögskolan och hoppade trampolin. Jag var helt hyper och testade allt möjligt som jag inte trodde skulle våga. För en gångs skull var jag riktigt stolt över mig själv. Jag var faktiskt det! Jag klarade av att göra flickis helt själv på trampolinen och med lite pass utav Emma och Sanna vågade jag göra rondat flickis på matta. Helt underbart härligt att jag vågade! Varför slutade man gymnastiken för? ... 
    Efter idrottsdagen var det en snabbis att käka på burger king med älsklings Timmy för att sedan stå i Älvsjö i 2timmar, ute i kylan på en parkering. Men jag och Timmy  roade oss på lite olika sätt. Leka pingvin var ett utav sätten. Haha, kan man älska den killen mer eller? :)
    På kvällen var det fest hemma hos Timmyboy. Blandat folk var där och det var riktigt roligt! Jag vart lite för full ett tag där känner jag nu sådär i efterhand. Men jag klarade mig riktigt fint. Fick en såndär skön fylla då man är tillräckligt full för att ta hand om sig själv och ha kul. Lagom och bra.  Min loverboy Noak var också där, ÄNTLIGEN fick jag umgås lite med honom också. Det var så längesen.   
     Lördagen var en riktigt segis dag. Vi tog oss från Tumba runt 15-16tiden och åkte hem till Mariatorget. Jag och TImmy somnade i sängen ett tag ihop rullade på varandra. Haha myspojken. Runt 21tiden kom Kimp the pimp hem till oss och även Noak. Det blev filmkäll med filmerna Creep, Vänner för livet och Underbara älskade. Rktigt bra filmer, dock var väl inte Creep sådär asbra kanske men de andra två fick mig att gråta. Dessutom har jag bestämt mig för att gifta mig med Anastasios Soulis. Det är min man, och jag ska fan få honom.. Någon gång.
    Idag var det en sådär dag. Den var kass som fan under skolan. Jazzen gick skit, alla var skittrötta och det gjorde inte saken bättre att vissa beter sig som barnrumpor. Men men vad gör man? Jag orkade helt enkelt inte och det föll väl en tår lite då och då.. Mest för att jag var så sjukt trött, på skolan, på mig själv och på allt som händer runt om mig. Det slutade iallafall bättre när jag fått i mig lite mat och fick åka till Kühlers där alla är så jävla sköna. Bara släpper loss och kör liksom. Ingen har prestationsångest, ingen som tävlar om att stå längst fram, alla har bara kul, trots att vi repar samma sak om och om igen.

Vill ge en liten extra tanke åt min älskling Lovisa som repar just nu, och säkert är hur trött som helst. Sötnöt min, du är bäst. Systra mi! Älskar dig. Även min lillasyster Saga som sitter med magont och matteprov framför sig..<3


image25









Baby, can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words,
at the right time, you'd be mine?...

Kommentarer
Postat av: Timmy

Sånna segisdagar får vi ta oss oftare i din säng tycker jag. Mysigt och svettigt! Puss på dig my love!

Postat av: L

Jag är alltid stolt över dig systra mi! Kul att dagen inte sluta lika dåligt som den började :) I adore you

2007-12-03 @ 23:27:40
URL: http://lundii.blogg.se
Postat av: Paulina

älsklingen då.. jag förstår dig, jazzen var inte den bästa precis.. den drog ner min dag ganska rejält, och jag har ingen hemma som kan göra min dag bra igen (förutom att mamma har köpt hem proviva fruktdryck).
We can make it through the rain :)
Du är en av de bästa

2007-12-04 @ 00:02:03
URL: http://pauiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback