Var och en hem till sitt.

Julafton är avklarad. Det var en mysig dag iochmed att mamma kom hem från sjukhuset i några timmar, så vi hann alla äta och öppna paket. I övrigt är jul så sjukt överskattat... Det är samma sak, år ut och år in. Folk kan försöka inbilla sig själva att julafton är till för att alla ska samlas och alla ska vara snälla, alla ska tycka om varandra osv osv. Ni vet själva att ni bara tycker om det för att det är god mat och ni får julklappar. (och btw, julafton firar man för att hedra Jesus födelse... den biten har ni glömt, Tror ni på Jesus?)

Idag träffade jag älsklingen Anita. Vi tog oss en mysig liten fika på Condeco och pratade om saker som har hänt under tiden vi inte träffats. Alltså ganska mycket men ändå ingenting iprincip! Efter det bestämde vi oss för att gå på bio. Vi såg "Förtrollad" som var sjukt underbar! Helt klockren. Jag skrattade iprincip genom hela filmen, eller "awade" en hel del. Haha, HAN ÄR SÅ SNYGG!! Damn, he can be my prince Charming <3... Iallafall, lyckad dag med Anita tycker jag. Har saknat henne så mycket. Tack honey.

Mamma är hemma :) ... Och det blir iallafall att fira nyår i Polen. Yes! Jag ville faktiskt det. Jag kommer iprincip inte vara där nästa sommar eftersom jag åker till USA istället, så nu blir det nyår med en frisk mamma i Polen. Vi åker den 27:e, eller 28:e och är tillbaka den 3:e... Så det är ingen lång vistelse. Helt lagom... Anledningen till att vi inte åker redan imorgon är för att vi väntar på att min älskade dator ska anlända... IIIHII! En helt rosa fin stor bärbar jävel, i love it.

Toffie och Guitarr Hero väntar... (som jag btw ÄÄÄÄÄGER fett mycket på), God fortsättning.


Betyder glansen i ditt öga att du trånar och längtar?
Eller är den ett rop efter ömhet?
Kanske är den helt enkelt en hinna av rädsla
av ensamhet och av trötthet?


Kommentarer
Postat av: Paulina

oooooh!! en rosa bärbar är inte illa asså :D

Postat av: Cirla

blev glad att du kunde träffa sin mamma lite, och grattis att du fick en rosa dator!!

vi ses på måndag, ha den underbart stärkade tills dess

2008-01-01 @ 17:09:22
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback