Back to basic

Trodde inte det skulle kännas såhär den här gången faktiskt. Konstigt nog dök tårarna upp iallafall... Kanske för att situationen påminner mig om de andra gångerna? De är nästan identiska faktiskt. Man trodde det var påväg någomstans, kände sig lycklig och glad och omtyckt, men sedan räckte man inte till, precis som vanligt. "Inga känslor" .. Det suger, det suger riktigt jävla hårt. Samma sak, om och om igen, flashback efter flashback. Ska jag någonsin lyckas? För exakt ett år sedan hände precis samma sak som nu... Åh, den jävla klumpen som inte försvinner. Det gör liksom ont, helt stört! Jag trodde inte jag var så seriös själv änns! Få bort klumpen, nu, snälla. Ta bort den! 

Fest i fredags hos Nathalie, jag fick i mig lite för mycket (att jag aldrig lär mig) så jag vacklade med hängande huvud hem. Illamående och ångest. Tappar mobilen i marken och minneskortet försvinner. Fuck. Jag lär mig verkligen aldrig. 
  Även igår var det fest. Fast hos Timmy, där jag var den enda som inte drack något. Jennifer och Annis var där och jag fick för första gången festa med dom. Så sköna tjejer verkligen! Underbara Jennifer som om och om igen påpekade att vi ska ha 18års fest tillsammans. Och Annis som hade sin söta pojkvän där och dom gullade så jag blev alldeles svartsjuk. Jag själv satt framför tvn och kollade på freaky friday. Inte alls på humör av en viss anledning. Staffan fick vara min hjälte den kvällen då han satt och peppade mig via sms. Tack gubben.  


Kommentarer
Postat av: Stora Syster

Hej Nicole... Inte vara ledsen! Se bara vadsom väntar när du kommer hem! Kolla mitt inlägg på bloggen! www.stickifingers.blogspot.com :) Vi har blivit med KATT!

2007-11-14 @ 14:08:32
Postat av: John

Håll ut Nicole.. det kommer bättre tider. Kramar /John


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback