Heaven is a place nearby

Lovet är slut och skolan är igång igen.  Har inte skrivit om min vecka i Göteborg så jag ska kortfatta lite:

Söndag - Träffade älsklings Johanna, var på blåvitt matchen, stormade plan vid slutsignal då blåviitt vann sm-guld. Efter det träffade jag Snickert, Johanna åkte hem och jag och Snickert lunkade vidare mot Götaplatsen där vi skulle bada i poseidon. And we did!!! På kvällen träffade jag Sebastian, Haller, Simon och Ivan.  Vi körde ölspelet hos Simon.

Måndag - Träffade hjärtegullet Anita. Vi fikade och tog igen allt vi missat med varandra. Sedan ringde vi in Olof, Larsson, Alm, Phille och Victor till stan, och käkade på donken med dom.

Tisdag - Segdag, gick hem till Iwetta vid 9tiden på kvällen. Myspys.

Onsdag - Stan med Johanna, hem till mig, lekte vid datorn. Sedan kom även Anita och höll oss sällskap.
Vid 22-tiden åkte Johanna hem och jag och Anita gjorde oss i ordning för att dra på fest i Partille. Vid centralen fick vi samtal om att festen inte blev av, men jag och Anita hade vår egna lilla fest nere vid skåpen på centralen. Haha, drack lite mycket, vandrade runt på nordstan, käkade kebab sedan hem och sova.

Torsdag - Heldag med storasyster Marlene. Vi shoppade massa grejer till mig, åkte hem till henne en stund sedan vidare till hennes kompis Sara. Där åt vi middag med några andra tjejer också (alla över 20..) och drack vin och drinkar.

Fredag - Träffade min söta Natalie. Vi gick på bio och såg ett öga rött som var bättre än vi först trodde den skulle vara faktiskt. Sedan tog vi en fika, snackade lite skit och myste. Efter det fick jag bråttom hem för att göra mig iordning till festen som jag åkte till med Johanna hos hennes pojkväns kompis Christer. Maskerad party som faktiskt var fett nice. Alla var riktigt utklädda och det var minst 50pers där. Jag var kissekatt och Johanna var nunna :D Haha så jävla söt. Drack lite mycket dock. Vad hemma ca halv 4 på morgonen.

Lördag - Då var det dags att åka hem. Först fika hemma hos gammal släkting, sedan till tåget. Väl framme i Stockholm möttes jag utav Timmy och Lovisa. Iih, vad jag saknat er! Hemma i lägenheten var Lovisas kompisar Lisa, Carro och Alexandra. Helsköna brudar. Lite senare kom även älsklingen Miranda! Vi alla krökade i lägenheten och drog sedan vidare till Nacka där Andis brors kompis hade fest. Nathalie och Linn var också där. Jag och Timmy dansade hela natten lång. Vi rökte vattenpipa sjöng singstar och det var faktiskt riktigt mysigt. Kul att få se Andi igen dessutom :) Den natten kom jag hem 06.15... Underbart!

Söndag - Vaknade utavatt Miranda skulle hem,och även Lisa, Carro och Alex. Jag, Lovisa och Timmy köpte pizza och kebab och började kolla på Alladin. Lite senare kom även Sebastian och höll oss sällskap. Det blev massa filmtittande förutom Alladin så såg vi även Skönheten och Odjuret, Sjätte sinnet och lite utav Så som i himelen. Godis och cola fick jag också! :D

Nu är lovet slut och jag har inte fått nåååågot skolarbete gjort. Det gick för fort. Men jag måste säga att fan vad jag saknade lägenheten när jag var nere i Göteborg. Även om det var helt underbart att träffa alla igen. Dessutom saknade jag min Emmsigummsa också. Älskling!
Måste även gratta Sebastian som fyller 16år idag :)  Grattis kissen.

- Mästar mästarna från Göteborg

There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little harder to say what's going on

There's still a little bit of your ghost, your weakness
There's still a little bit of your face, I haven't kissed
You step a little closer each day
That I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love, it taught me to lie
Life, it taught me to die
So it's not hard to fall
When you float like a cannonball

Stones taught me to fly
Love, it taught me to cry
So come on courage
Teach me to be shy
'Cause it's not hard to fall
And I don't wanna scare her
It's not hard to fall
And I don't wanna lose
It's not hard to grow
When you know that you just don't know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback