isn't it ironic?

Sovmorgon idag, sjukt skönt. Var nära på att inte komma upp imorse men jag tvingade upp mig själv.
Dagen började med betygssamtal på jazzen, sedan utvecklingssamtal. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST! 
Fick inte i mig någon lunch så jag sprang; Svenska, Historia och Kulturhistoria. Så otaggad, men jag måste, MÅSTE komma igång nu. Det håller inte såhär längre. Bara jag får något litet gjort i taget, men något måste jag ha fått gjort. Får sluta komma på ursäkter och komma över min extrema lathet...     Jag orkar inte.
Ikväll blir det faktiskt för första gången på länge som jag är helt själv i lägenheten. Ingen Lovisa, ingen Saga och ingen Timmy. Bara jag och sverigematchen som är på tv (som btw började helt sjukt! 40sekunder in i matchen gör sverige mål!!!). Så nu ska jag sitta och glassa lite framför datorn, kanske ta fram något plugg och kolla igenom och kolla på tv. Mat också kanske? ...


Vad mer kan jag säga? Vad mer kan jag göra? Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre för dig. Jag vill bara få dig att förstå; JAG BRYR MIG BARA OM DIG. Jag vill ditt bästa. Vill inte se dig sårad...   Sedan att jag själv tycker om dig mer än jag borde är en annan sak, men jag vill inte se dig sårad. Du är för fin för det... Don't you see that?
Förlåt.


I look down to hide from your eyes.

Kommentarer
Postat av: Cirla

å lycka till med pluggandet i helgen! Du är såååå värdefull

Postat av: Timmy

Heej baboo..! Ha det kul med refis killarna ikväll.
Gör inget som jag inte
hade gjort. Dvs. du är fri att göra vad du vill. Puss (Killar är svin!)

2007-11-24 @ 17:24:36
URL: http://auliks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback