Breath me.

I torsdags kom jag in i en sån där dålig period.
Jag kände att jag är verkligen inte bra på någonting. Vart kommer jag att komma? Jag kommer arbeta som städerska eller vara en utav de där A-lagarna som ligger på bänkarna på Mariatorget. Dansare kommer jag inte bli, för jag är bara sådär "lagom bra" på vissa grejer. Och dans är så mycket mer än bara teknik, som jag har någolunda. Man måste ju ha känsla, man måste våga släppa. Jag vågar inte det. Jag dansar inte.
Något annat har jag ingen chans att bli heller, för skolan suger jag på. Jag gör verkligen det. Finns ingen chans i världen att jag skulle kunna få jobb med mina betyg. Helvete.
Jazzen i fredags kunde inte gått sämre. Jag kände ingen glädje överhuvudtaget. Bröt ihop. Inte bara en gång, utan ett flertal gånger. Så nu ska jag söka hjälp, det var iallafall vad balettläraren tyckte. Tänk att jag hatar mig själv så mycket att jag måste söka hjälp. Jag kan inte förstå det själv änns,   men tydligen så gör jag ju det.

Kvällen slutade iallafall med att Ariel, Sebastian, Kim, André, Noak, Alex, Paulina, Timmy och Daniel var hemma hos oss. Oj, vad många vi var egentligen. Kändes inte som det. Vi satt och kollade på 3filmer. Fast jag tyckte två utav filmerna var helt värdelösa, kollade inte ens på dom. Haha. Det slutade med att alla låg i min säng till kl 5-6 och kollade på den sista kassa skräckfilmen. Noak och Alex åkte hem till Noak vid 6tiden på morgonen, Kim sov i Sagas säng eftersom Saga skulle dygna, för hon skulle på audition kl 9. Daniel hade åkt hem och Paulina och Timmy sov i vardagsrummet. Alltså fick jag resten; Sebastian, André och Ariel. Vi låg och knödde i min säng, så jag sov inte så jättebra den natten kan jag säga. Men fan vad nice dte var ändå :D .. 3snygga musik killar ligger utan tröjor i min säng, RAWR! ... Så på så sätt njöt jag. Fan att jag inte har bildbevis. Ariel drog hem rätt tidigt dagen efter. Så det var bara jag, Kim, Sebastian och André som låg kvar i min säng fram tills kl 17.00 typ. Mysigt jag hade deeet (A) ..

Idag sov jag till halv 1, fan vad skönt! sängen var dock väldigt tom :( ..   Om en timma drar jag till baletten. Yey, vad peppad jag är.... not. 
 

Breath me.

Kommentarer
Postat av: Cirla

Åh, vad jag önskar att du såg hur älskad du är, och alla gåver som har lagds ner i dig, du är ju helt underbar Nicole, och du förtjänar att ha det bra, bättre än bäst! Dessutom har du ju förmånen att ha börjat dansat tidigt, du kan verkligen dansa, och så finns den där otroliga Nicole i dig, som bara pirrande längtar efter att få komma ut, det syns ska du veta :)
Och jag vet vad jag talar om, de tankarna du har har liknat mina, alla tvivlar ibland och det är inget att gräma sig över. För om du tar ett steg frammåt, så finns där en öppen famn, även fast det kanske inte känns så nu.
Hoppas vi ses imorgon!
Allt gott :)

Postat av: Emma

Gumman, vad har vi pratat om så många gånger? Du är så älskad och så fantastisk, jag önskar bara att du själv kunde se det också. Du ärunderbar

2007-10-08 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback