Göteborg

Nu ger jag fan upp. Jag orkar inte kämpa för prov efter prov och fortfarande få samma äckliga IG i allt. Jag orkar inte bli dumförklarad utav alla lärare, jag orkar inte. Jag orkar inte anstränga mig längre, jag orkar inte kämpa.
Jag har ingen ork för någonting.  Nu skiter jag i allt, lägger ner allt. bara finns, men kämpar inte...  
Och kämpar man inte är man inte värd någonting, då är man ingenting. Då är man inte ens värd att få gå i skola.. "Ge platsen till någon annan".. Jo, det ska jag nog göra. För eftersom jag inte kämpar så är jag ingenting.
Ni förstår ju precis, visst gör ni? Ni har levt samma liv, ni vet ju precis hur det är att ha min kropp, min hjärna, mitt hjärta. Ni vet precis hur lätt det är, för ni FÖRSTÅR precis.
Come on. 

Jag vill hem till Göteborg nu, till Johanna. Inte hem, till mamma och pappa, utan hem till min familj. Dom jag räknar som familj iallafall. Johanna, Anita, Miranda... Jag saknar er.
En vecka kvar.

Sorry seems to be the hardest word.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tvån är jobbigast av alla år=(
Jag själv klarade inte alla ämnen utan fick IG i matte och historia. Helt ovärda ämnen som jag är glad att jag la ner så fick jag mer tid att få bättre betyg i dom ämnena jag verkligen gillade (som musik då) och man kan ju alltid läsa upp dom ämnena som man inte klarar om man vill senare i livet. så det är inte så jätte hemskt att få ett IG eler två. (själv hade jag fyra när jag gick ut 3:an och hanna i min klass hade 11 och massa som hade runt 7-8) men jag försåtr varför du vill få G i allt. det är ju enklast så. Men jag tycker du ska lägga ner dom ämnena som du verkligen inte orkar mer och få mer tid till dom ämena du gillar. bara mitt tips inte många skulle upskatta det.

Postat av: Anita

aaaaaaaaaaaw

2007-10-18 @ 21:58:29
URL: http://anitaandersson.tjejsajten.se
Postat av: Cirla

Nicole, du är inte vad du gör, du är inte hur mycket du kämpar! Du älskad för din egen skull, även fast det kanske inte ser ut så..
En förälder tycker inte om att ens barn gör dumma saker, varför? jo, för att det skadar en själv.. Du kanske inte har en bra relation till dina föräldrar, men det finns det som är viktigare än just de, även fast de betyder mycket.. det finns ju de som är föräldralösa. Men glöm inte att jag tror min Fader älskar dig, och Han vill hjälpa dig.. jag vill hjälpa dig.. ska jag hjälpa dig plugga kanske? säg bara till isåfall :)
Hoppas du får träffa dina älskade snart, här kommer kraft så du orkar vänta på det! *kraft*

2007-10-18 @ 23:42:58
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback