Grinighet.

Sitter här i soffan och tittar på serien 'Dawson's creek', världens mest smöriga serie tror jag. Jättegamla avsnitt är det också. Blir svartsjuk nu. De i serien finner kärlek.  Joey ser den där snygga bratkillen, skjorta, mörkblondt halvlångt hår. Han spanar in henne, lika mycket som hon spanar in honom. De möts, de pratar, de seglar... första kyssen. Sådär försiktig och mjuk och bara ... MMH! Jag vill också!

I helgen var det folk här, mägder av folk. Massor utav 1or, några få 2or var vi och en André som enda 3a. Riktigt mysigt faktiskt, förstår dock inte hur folk fick plats att sova. De fick väl inte det I guess.

Igår var det en grinig dag för mig. Väldigt grinig dag. Jag orkade ingenting, ville bara hem och sova. Ungefär likadan som denna dagen. Egentligen vill jag bara äta massa mat och ligga i min säng. Men icke, jag misslyckades på svenskaprovet idag, men jag tänker itne misslyckas på historia provet imorgon också. Jag kan det inte, kommer förmodligen inte kunna det heller, men eftersom läraren sa "Jag tilllåter inte dig säga att du inte kan" så måste jag väl kunna. Särcp,  tycker inte om henne.
Fan, jag kommer få mitt första IG på ett svenskaprov. Hur fan lyckas jag med det liksom? Blir galen på mig själv.

Mamma tjatar på att jag måste komma hem till Göteborg snart, men när fan ska jag ha tid för det?! Det känns som att helgerna alltid är uppbokade, fast om jag tänker efter så är dom ju verkligen inte det. Vad gör vi? Ligger hemma och kollar på film..   Äh, jag får väl ta och pallra mig ner tid snart då.

Allt är så komplicerat just nu. Jag vet inte vad jag själv vill. Det börjar nog bli bättre, verkligen. Jag går vidare skitbra. Men ändå är något fel. Det fattas något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback