hiphiphora

På lördag är det Hip hip hora på tv4 kl 21.00. Fan vad jag ska kolla! Och påtal om hora liksom kom jag att tänka på Pangbruden; Kimp the pimp. Måste bara nämna honom i min blogg, inte för att han är cool, eller har status på något sätt (hihi), utan för att han är världens skönaste att luta sig mot. Stadig liksom, haha. Jag hoppas Kimp the pimp läser det här och blir väldigt glad. Peace!

Idag var vi på medelhavsmuséet och lyssnade på en gubbe som inte kunde prata normalt, som Linn sa, det lät som att han pratade baklänges! Han berättade iallafall om egypten, antar jag, eftersom det var därför vi var där. För att få insperation. Jag fick ingen insperation från honom, men från allt annat. Mmh, längtar efter att göra solot nu. Tror jag har valt musik, även om hon rekomenderade att inte ha det. Ikväll hade jag modernt på kühlers, vi började på en ny dans. Yey! Mycket roligare än den andra måste jag säga.

Imorgon, äntligen... FREDAG!

Det går bra nu, det går faktiskt bra!

Kommentarer
Postat av: Kimp the pimp

Det är JAG som är pangbruden, läget?
//Pimp (Även känd som "Kungen" och "The Man") :)

2007-10-04 @ 21:40:16
Postat av: j

DU kan vara underbar! det blir mat hemma hos dig nästa vecka? ;)
och som svar på din kommentar; jag är 99% säker på vem "eva jansson" är också och han vet inte vad han pratar om heller så.. och anledningen till att kommentarer inte syns är om man skriver såna där tecken som man gör före 3an i ett hjärta. allt som står efter den syns inte.
-jättehjärta-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback