rawr

Hela dagen har jag haft världens oflyt. Jag vaknar 10min innan jag måste gå till tunnelbanan eftersommin mobils batterier dött så den ringde inte. Jag hann inte äta någonting, hade en finne på näsan (och överallt annars i ansiktet också men näsan är värst) och allt bara kändes skit. Konstigt nog tyckte historia läraren att jag var ovanligt glad och posetiv idag och var jätteglad för att jag var glad. Jag svarade bara "Haha, du, jag är så trött och hungrig att jag skule kunna döda någon här inne, hihihi, så glad är jag idag". Under modern lektionen skulle jag köra min klassiska "lyfta upp benet för att det är skönt" och det resulterade i att jag snubblar på mig själv. Hur klantig som helst...  Engelska lektionen resluterade i att jag dampade järnet på LH för att han vill att vi ska skriva dumma cp analyser som man inte fattar någonting av, så jag gick ut och satt i soffan istället (grinolle nicole).
Det som gick hyffsat bra idag var våran dans på jazzen. Jag har inte gjort den en enda gång eftersom jag är cp och gråter hela tiden,  men idag bet jag ihop trots att tårarna var där och klämde, och lyckades lära mig hela dansen förvånandsvärt nog. Yey!
Nu ska jag alldeles strax iväg till Kühlers. Är inte jätte taggad för jazzen men okej, vad ska jag göra hemma? (Sova, leka vid datorn, plugga, ta hand om mig själv)...

Imorgon är det karaktärsämnes dagar. Jag tror jag är den enda taggade, tycker dte ska bli skit kul! Förutom att min halv 11 sovmorgon försvinner.. (fuckmotherfucker!)..
Puss till Staffan som är cp när jag behövde det som mest!

Jag vill ha dig på ett syndigt sätt.
Rawr.
image22


Kommentarer
Postat av: Sofiiaa :)

haha neej ja e också riktigt taggad!:D ja kmr ju att få dansa,hoppas på att d blir balett ;)

2007-10-15 @ 20:34:45
Postat av: Emmaa<3

Gumms, du har varit go idag

2007-10-15 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback