Utan att skämmas.

Fick precis en länk utav min älskling Anita, och hon sa att hon grät när hon kollade. Jag tänkte äsch, vad är detta för något? Öppnade länken, och med en gång började jag gråta. Detta är så jävla vidrigt.
Sånt här får mig att vilja bli vegetarian, vegan, aldrig mer ens titta på en päls.. och bara köpa alla världens djur och passa dom så dom inte blir skadade.. Fyfan.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm


bloggar mer sen om gårdagen.
(heja blåvitt<3)

Kommentarer
Postat av: Sara

herregud, nu mår jag riktigt dåligt. Jag har alltid vetat hur sånt där går till, men jag undviker att se det på film. Dom flår dom levande, LEVANDE! Hur känslokalla är människor idag? Jag är så upprörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag är glad att jag är vegetarian och kämpar för djurens rätt. tack för att du också bryr dig om sånt, det visar vilken smart tjej du är Nicole.

Postat av: Cirla

vad söt du är :)
hoppas lovet har peppat dig för imorgon är det skola ;)
jag mår också skitilla av den där filmen :s aja..
Kram på dig!!

2007-11-04 @ 12:06:34
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback