Vågar jag stanna kvar?

Göteborg, nu är jag här igen. Först när jag steg av tåget så kände jag ett lyckorus genom kroppen; "MIN STAAAD!!!"... Sedan gick jag några meter och det första jag ser är några ner drogade uteliggare i ena hörnet, några emosar som super i andra, och ett kickersgäng som står och hänger vid en papperskorg. Fan, jag vill tillbaka, kände jag då.
  Mycket har hänt sedan jag var här sist. Dikter och brev hänger på mina vägger här i mitt rum som var från folk jag stod nära bara för två månader sen. Väldigt nära, som jag nu inte pratar med överhuvudtaget. Jag delar säng med någon helt annan än för två månader sen. Men ändå när jag kommer hit känns allt som vanligt. Precis som förut. När jag kommer innanför dörren känner jag mig redan irriterad för att  Jonathan är så sjukt jobbig, eller för att någon tjatar. Visst, Jonathan kanske är glad att jag är hemma, men jag klarar inte av att han är bakom min rygg hela hela hela tiden. Jag orkar inte.
Det går neråt för lillebrorsan. Dåligt i skolan. Stackarn, och jag är verkligen inte rätt person att säga någonting. Är precis likadan. Fan vad jobbigt att han är sådan redan i årskurs 6..
    Igår vart det krök hemma i göteborgsnästet. Lite blandat folk kom; Kimpthepimp&Danielpolski + två kompisar, Sara&Joel + Sebastian, Katten, sedan var ju Snickert&Victor där. Även Nathalie&Linn var där en liten stund. Lovisa och Saga älsklingarna var också hemma :) Det blev lite mycket för mig där ett tag, Sara blev av med sin "tjejstruloskuld" och blev slampa eftersom hon strulade med både mig och Lovisa. Hångelapa :D .. JAG TOG SARAS TJEJSTRULOSKULD! Lalala.. Hon ville bara ha mer och mer sedan, haha.   S l a m p a <3
Sedan myste jag med Katten, eller ah, slocknade med världens huvudvärk, men Katten tog hand om mig så bra så.
     Idag hann jag inte säga hejdå till varken Lovisa eller Kimpthepimp. De båda hade dragit innan jag kommit ur sängen. Lite små ledsen blev jag faktiskt..  Lovisa min baby, gonna miss you<3 (Kimp the pimp också)
Nu ska jag återgå till min uttråkighet och min irritation på detta huset. ska nog hämta min kissekatt Figaro och pussas med honom..  min bästis.
Imorgon tar blåvitt guld och jag ska festa som en gris!


Jag kan få dig när du vill.

Kommentarer
Postat av: Lund

I'm missing you baby ! Kom hem tidigare om det är för jobbigt. Jag älskar dig ! IFK Göteborg

Postat av: Kimp the pimp

Ta och kom hem tidigare så vi kan parta lite :D och släpa med dig göteborgarna ;)
Och Kimp the Pimp + Nicole the bitch goes gymnasiemässan! SÅ nice :D

2007-10-29 @ 19:27:58
Postat av: Sara

hihi, hångelsara var i farten.

2007-10-29 @ 20:11:37
URL: http://siigurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback