You're beautiful

Tisdag, ännu en skolvecka är igång och ångesten kryper fram mer och mer.
Igår var det kulturhistoria prov, som gick åt helvete. Bra Nicole att du pluggar, bra... 
Nästa vecka är det lov och innan dess är det en rad med saker som måste vara klara:
Engelska analysen, egyptiska solot.. Okej det var bara det, men under lovet skall jag ha gjort klart så mycket...  Så mycket som jag inte kommer hinna, eller orka, eller för all del VILJA! Danshistoria prov + försenad inlämning, Historia prov + 2försenade inlämningar, läsa Mörkrets hjärta, Matteprov...  Jag orkar inte! Det värsta är att jag har ingen bra anledning till att jag inte gjort något utav det redan..  Jag har bara inte orkat. Fan...
Jag fick iallafall en posetiv överaskning i skolan idag. Ulrika ville prata med mig och berättade att eftersom hon är min mentor går hon runt och frågar lärarna om hur jag sköter mig osv. Historia läraren Frida hade tydligen sagt att trots att jag fick Ig på provetså är hon stolt över att jag är i skolan och kämpar, att jag är bra på lektionerna. Och det hade tydligen flera lärare sagt. Jag bara skrattade och sa Är dom helt knäppa eller? Jag har ju inte gjort något på någon lektion under hela terminen? Haha, rätt komskt! "jag är ju iallafall i skolan".
Idag gick jag iallafall från skolan efter lunch, ingen ork för matte eller engelska och ett stort behov av att tvätta kläder, som jag ändå måste göra imorgonbitti.  Typiskt.

Igår var det match. AIK-IFK, och det var helt underbart.. Ifk vann med 1-0, vare sig folk ser det som mål eller inte så dömde dommaren mål och vi vann. Jag har inte varit så glad på flera år! Ett steg närmare guldet, och sista matchen spelas på söndag.GULDET DET SKA HEM TILL GÖTEBORG!

Nu ska jag gå och sociala mig mot mina gäster från Göteborg, Snick och Victor! Sköna killar :) 


Kom och värm mig.



Kommentarer
Postat av: Emma

JA och du borde verkligen presenterat mig för dem.. men gjorde du de.. nääääää

Nicoel tar de snygga killar na för sig själv hon;)

2007-10-25 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback