ain't got you

Dagen har varit lång och seg. Först massa teori, sedan en jättelång modernlektion. Åtminstone kändes den jättelång. Jag gick hem efter engelskan och överaskades utav Jane som öppnar min dörr. Jane och Emma hade nämligen varit här och städat hela vår lägenhet.. Eller åtminstone allt utom Sagas rum.. Så nu är mitt rum jättefint igen, ÅÅH blir så glad! Tacktacktack älsklingar. Ikväll ska jag ha jazz och vi ska få en ny dans inför Elevshowen. Elevshowen är den 24-25maj på Vasateatern. Ni kan ringa till Lasse Kühlers dansskola och beställa biljetter :) Idag ska vi lära oss en ny Justin dans och vi ska ha en gästlärare. WOHO!

Hey hey, you you
I don't like you girlfriend
No way no way,
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend!
image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback