boogie wonderland

Usch, blev nästan besviken idag. Jag som hade sett fram emot att lära mig en ny Justin koreografi, men istället kom Therese Carlsson och fortsatte på disco-medlyt. Therese är skitbra och har ascoola danser, men det är så himla mycket Kühlers över henne. Hon är born and raised på Kühlers känns det som, precis som de andra i min grupp. Så alla hänger på hur lätt som helst med alla sido steg, extra steg, vicka på höfterna och allt det där medan jag står där som ett fån och suckar... Jag suger på disco helt enkelt.

Imorgon kväll bär det av med tåget till Göteborg för att bli hämtad av mamma och åka till Polen. Så hela natten imorgon kommer jag sitta i en bil igenom Tyskland och Polen. AWSOME :)

Jag har nog missat att berätta att jag bytte piercing stav för en vecka sen.. Bilder:
(klicka på mongobilden då! HAHA!!)
image134

Be running up that hill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback