close your eyes

Gud vilket härligt väder! HELT UNDERBART! Jag gick hem från skolan efter lunch och tvättade kläder, och under tiden som kläderna tvättades satt jag ute på gården och solade i flera timmar. Helt fucking amazing! Jag fick färg dessutom.. Underbart som sagt.

Nu är allt packat och klart, rummet är städat, kläderna är vikta och jag är färdig för att snart dra till tåget och åka till Göteborg för att sedan dra vidare till soliga Polen där jag faktiskt har tänkt att plugga hela helgen. Det är tur att alla går i skola där och så, för annars hade jag inte hunnit plugga där heller.

Ha en härlig kväll och hoppas ni får fint väder på Valborg ;) Nästa gång hörs vi i Polen.
c i a o

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback