destination unknown.

Jag har så mycket jag vill skriva om men jag bestämde ju mig för att inte skriva deppiga inlägg... Så jag ska inte...
Eller.. ska jag? ... Orkar folk verkligen höra svammel om känslan av då det känns som det händer så jävla mycket fast samtidigt ingenting? ... Orkar folk höra hur splittrad man känner sig och hur olika världarna "Göteborg" och "Stockholm" är? Hur man känner att man inte passar in någonstans egentligen...  Mjaa jag sparar mig nog ett tag till iallafall.

Lovisa, nu är det bara du och jag kvar. Tur att vi har varran iallafall <3
Btw, idag har tungan blivit större, haha. Som om jag vore gravid. Nej men förhoppningsvis är den stor nu och blir liten snart... För jag orkar inte se när folk äter god mat medan jag sitter och äter en liten burk barnmat i en timma. Jag försökte äta sånna stora hemma gjorda köttbullar idag, men jag fick trycka in det i kinderna som en hamster... Man fan, det var värt det. Jävlar var gott det var :D Tack Carl-Oscar som är Lovisas systers kompis som bor här i två nätter... Maten var awsome.. åtminstone såg det så ut. Haha. Stackars Nicole...

FUCK YOU SARA FÖR ATT DU SKREV OM BEN&JERRYS... Måste köpa det imorn bara för det.... Damn vad gott!


I don't wanna know
if you're playing me
Keep it on the low...
Cause my heart can't
take it anymore.

Kommentarer
Postat av: L

Det är nog bäst att vi spara dom depp inläggen.. vi får hålla oss tilll djupa diskutioner under våra depp-rökpauser. Det är ingen som tar oss på allvar ändå hmm...
Och ja, det är verkligen tur att vi har varandra.

Postat av: L

Du är ljuset ! Thanks hun

2008-04-09 @ 23:30:56
URL: http://lundii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback