if i only could

Terminsredovisningarna gick sådär... Ingen i klassen var särskilt taggad. Men nu är iallafall sista föreställningen tillsammans i klassen klar. Nästa år har halva klassen valt teori och halva dans, så det ska bli intressant att se hur det går.

Idag har jag haft balett. Laszlo sa efter klass att jag jobbade bra, vilket jag faktiskt gjorde! Efter klass upptäckte jag att min jacka var borta. Japp, någon har snott den. Jävla snorungar som har samma omklädningsrum.. Blir så lack! Anyway, jag, Lovisa, Noak och Greken ska dra på fest på Lidingö hemma hos Elvira eller Ella tror jag i T2an. Ella, Elvira och David ska ha fest tillsammans så det ska bli roligt. Dessvärre måste vi dra runt 12 då bussarna slutar går..

Kommentarer
Postat av: cirla

härligt med en positiv lazslo och bra jobbat!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback