keep holding back

var nyss på festen ute på lidingö. dessvärre var den ute i Elfvik som ligger längst ute på lidingö ochy sista bussen gick 12.. så vi var tvugna att ta den. Men det var verkligen jättetrevligt. Första gången på länge man gör något liksom, och både jag och Lovisa lyckades bli riktigt fulla haha... tragiskt.

På tisdag natt åker jag till Polen. Det kommer bli skönt. För hade jag åkt till Göteborg eller stannat i Stockholm had ejag behövt hitta på saker hela tiden, men istället kan jag ägna mig tillatt bara plugga eftersom det inte finns så mycket annat att göra i den lilla byn. Ska bli skönt då det även är fint väder där.

Har jag nämnt att jag ska bli moster? GRATTA MIG! Min storasyster Marlene och hennes pojkvän David ska bli föräldrar i Decmber. Helt sjukt.. men jag längtar. Ska bli världens coolaste moster.. Köpa ut när den går i 9an... Eh alltså ... hoppas inte David och Marlene läser ^^, haha.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha ;) Du kommer verkligen bli världens coolaste moster :D

2008-04-27 @ 15:46:11
Postat av: Sofia

haha fortsätta ?
ja då lär jag ju bli kvitt beroendet ;)

Postat av: Sofia

haha nu är det ju inte bara cola beroendet jag ska bli kvitt. det är chips,godis m.m. men håller med. I

2008-04-28 @ 16:12:41
URL: http://sufias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback