kiss kiss kiss kiss...

Ja, nu ligger jag här i sängen på en tisdag eftermiddag. Jag har ont i knät, ont i tungan, är hungrig och känner mig sjuk. Jag tror iofs jag känner mig sjuk eftersom tungan värker så sjukt mycket. Sedan är kroppen jätte seg då jag inte får dansa pga mitt knä som vägrar bli bra, samt att jag inte kan äta så mycket iochmed tungan.

Anywaaaay... Igår var jag då på East Street som ligger vid Skanstull och tog hål i tungan. Jag var sjukt nervös när vi skulle dit och inte bättre blev det när jag väl var där. Tjejen som skulle pierca mig gick igenom massa punkter om vad jag får och inte får göra under läketiden och gav tips om hur jag ska rengöra osv. Sedan bad tjejen mig och "min hålla i handen kompis" Charlotte att gå ner och vänta. När det var dags såg jag nålen som skulle igenom min tunga och jag tror t.o.m jag sa "åh fyyyfaaaaan!!" ... Jag frågade om det var okej att jag blundade.. Puh, det var det såklart. Tog tag i Charlottes hand och började klämma riktigt hårt. Enligt piercaren så hade jag "en drömtunga". HAHA vad det nu ska betyda. Yeahyeah, nålen stoppades igenom tungan och aah.. Asså jag ska inte säga att det inte kändes eller något, för klart det känns när en nål går igenom tungan. Men det gjorde inte sådär jätteont att man börjar gråta typ. När jag öppnade ögonen blev jag lite yr. Kanske av chocken eller något, men det gick över ganska fort. Jag fick i tips att gå och äta is för att få ner svullnaden, vilket jag gjorde. Jag fick till en början ingen svullnad som ni såg på bilderna från förra inlägget, men nu har den börjat svälla lite. Fast staven ser fortfarande förstor ut.. Ett problem jag har är min ständiga fråga vad jag ska ätaGlass, barnmat, yogurt... Har ni förslag på kalla, "lösa" ätbara saker som innehåller hyffsat med vitaminer och näring? :)

Jaja, nu ska jag ta och sova lite och kolla på OC.. Mår verkligen inte bra. 

image119
Puss till Johanna som ska bli min "hångel-försöks-kanin" när såret har läkt :D Äntligen är du hemma från Vietnamn och USA <3



Kommentarer
Postat av: hemligt

fyfan va hett, jag blir gärna din hångel försöks kanin alla dagar i veckan!

2008-04-09 @ 03:42:53
Postat av: n.

awsome ;)

Postat av: MALIN

AAAAAAAAAAAJ! Fan nicole, det ser ut att göra så ont! :D men skit snyggt (A)

2008-04-11 @ 18:19:52
Postat av: n.

TACK MALIN :D ... det gör bara lite ont (A)

2008-04-11 @ 18:29:52
URL: http://rydellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback