knock on wood

... Vet ni vad? JAG HAR GJORT DEEET!!!! Piercat mig alltså. Och fan vad störande det är när man inte vet hur man ska äta för att det är något i vägen.

Jag orkar inte skriva så mycket ikväll, är helt utmattad. Men jag lägger upp lite bilder och berättar mer någon annan gång.

 
image117
image118
Som ni ser på bild två så är staven jättelång. Det beror på att man måste ha en längre stav i början iochmed att tungan svulnar. Däremot har inte min tunga svulnat så mycket än så det är bara jättestörande att den är så lång.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fan vad snyggt älskling :D Du passar skit bra i det :D:D:D:D åhhh vill se det på riktigt:D så fin är du

2008-04-08 @ 13:37:35
Postat av: annis

de va snyggt iafal ;D

/ Annis

Postat av: ingen

så sjukt söt haha

2008-04-09 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback