more then that

image122


Gårdagen var amazing. Den spenderades på Hovet och jag, Emma och Josefine såg Backstreet Boys. Trots allt kaos innan då alla stog och iprincip slogs för sin ståplats så blev konserten helt underbar. Så fort de kom ut på scenen glömde man den fula killen bredvid som stog och tryckte in armen i huvudet på en. Konserten inleddes med att killarna sjöng Larger then life i en boxningsring där dom också körde en awsome koreografi... Nick Carter har ta mig fan vuxit till sig. JÄVLAR VAD SNYGG HAN ÄR! Jag fick höra att kvällen innan hade han varit på Café Opera och hånglat runt med massa brudar, och jag är ledsen att jag inte fick vara en utav dom. Allt han gör på scenen är så läckert... Hans blick, hans energi... Även hans svett är hett! De andra var också awsome. Brian körde den gulliga och roliga stilen.. Skämtade med publiken och skuttade runt som en liten pojke. Det roligaste var när han skulle sjunga en solo låt och han började fråga publiken "Does anyone have the Never gone album?" Publiken skrek JAAA! Han svarar "Oh, me 2! ... Does anyone have the Black and Blue album?" Publiken skriker JAAA! Han svarar "... ME 2!!" Så fortsatte det, Haha, så jävla söt. Howie som jag alltid sett som den fule i bandet har blivit en riktig charmör han också.. Och AJ, ja det finns inte mycket mer att säga om honom mer än RAAWR!  Dom bjöd på både nya och gamla låtar, mina favoriter är I'll never break your heart, More then that och The call ... Publik hitten var nog Backstreets back och As long as you love me. Jag hoppas dom kommer tillbaka snart igen.. För det där var tamigfan helt amazing. Jag är kär.. och jag har ångest över att jag inte kan få Nick Carter.. Jag mår typ dåligt över det! Usch..

Dom får absolut +++++/5
BACKSTREETS BACK!
kommer förmodligen skriva mer om dom snart igen.

image123
Tycker däremot han var snyggare igår när han hade lite skägg... MY MAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback