shut up and drive

Ibland förstår jag mig inte på folk. Istället för att snacka över huvudet på en, TA UPP DET MED MIG? Har du hört att jag har sagt något, konfrontera mig då? Jag kan ju inte veta om någon har misstolkat det jag sagt om jag inte får höra? ...  Blir så trött på folk som pratar kodspråk till ens kompisar när man är med bara för att inte nämna ens namn men jag fattar ju? Jag är inte dum...

Söndagen blev inte riktigt som planerad. Det blev inte dommargrej, utan jag fick istället bara en utskällning för "sen ankomst" trots att jag var där 30min för tidigt. Yeah, don't care... Fick komma hem fortare och kolla på OC. Dessutom kom Lovisa hem igår... ÄNTLIGEN! DON'T LEAVE ME AGAIN! Så idag låg jag, Lovisa och Noak och kollade på OC... Trion, då mådde jag som bäst.. även om jag somnade.  Och annars har dagen varit soft. Mestadels låg jag i trekanten och solade med olika umgängen, spelade lite fotboll med Kalle och åt en massa glass. Älskar att sommaren är på väg.

Jag hatar terminsredovisningen. Den suger. Det enda som är bra är min, Joaqiun och Paulinas dans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback