tell me we both matter.

Internet har inte mått så bra nu på några dagar, jag tror den anpassar sig lite efter mig faktiskt.
Igår var det studiedag, som spenderades hemma. Jag och Saga bestämde oss för att ha städdag här hemma då Lovisa under tråkiga omständigheter var tvungen att åka till Göteborg. Jag tänker på dig hjärtat! Anyway, vi städade väldigt noggrant igenom större delen av lägenheten, förutom våra egna rum. Jag var lite gullig och städade igenom Lovisas katastrofalt stökiga rum, och bara det tog mig 1 ½timme, men förhoppingsvis blev det väl så fint att hon håller det :) Senare på kvällen kom Timmy och hälsade på och hjälpte mig diska.. Min lilla huspiga <3 Sedan drog vi alla till donken, käkade, för att sedan säga pusspuss till Timmy som skulle till toreget med Charlotte. Runt halv 12 kom Noak och Pontus och hälsade på. Jag var vädlgit trött så runt 1 gick jag in till mig och kollade på OC, såklart. Har fått ner lite fler avsnitt nu :D Lyckliga jag!

Idag var det skola, nästan som vanligt. Vi hade frivillig historia lektion.. Awsome! Jag tog mig en sovmorgon, sov mig igenom mattelektionen och flummade runt på impron. Och vet ni vad mer, jag hade utveckligssamtal... Jag blir så trött på mig själv när jag får se vad det står.. Ja ja, jag har skärpt mig på dansen hit och dit, blabla.. men teorin ser värre ut än den NÅGONSIN har gjort... IG i alla teoriämnen tror jag det var, Hur fan lyckas jag? HUR?! Så nu har jag fått välja vad jag ska satsa på denna terminen. Som tur är så har vi svenska och engelska i 2år, så det skjuter vi fram. Matte och Danshistorian har jag redan gett upp på, så då resulterar det i att jag bara har Historia och Kulturhistorian kvar... "bara"... Får ta mig en heldag på stadsbiblioteket snart.. Plugga allt jag har kvar... Fyfan.  HJÄLP?! Jag ber på mina bara knän, jag behöver hjälp! Jag orkar inte, varken psykiskt eller fysiskt. Jag vill bara ligga i min säng, kolla på OC... Strunta i den fuckade världen vi lever i..

image125

It doesn't hurt me.
You want to feel how it feels?
You want to know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal that I'm making?
You,(be running up that hill)
You and me. (be running up that hill)

And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could, oh...

You don't want to hurt me,
But see how deep the bullet lies.
Unaware I'm tearing you asunder.
There is thunder in our hearts, baby

Is there so much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?
You, (be running up that hill)
you and me. (be running up that hill)
You and me won't be unhappy.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hahhah ja, längtar inte direkt till 2an ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback