you hang up

Slösar jag bort mitt liv genom att ligga en hel lördag och kolla på OC istället för att plugga eller gå ut? Jag menar, vart kommer jag i livet genom att sitta och titta på en serie och drömma mig bort att jag någon gång kommer att vara som dom, bo som dom, se ut som dom? Ingenstans. Dessvärre orkar jag inte göra någonting annat, MEN jag ska faktiskt ta och kolla på lite historia upgifter jag har att lämna in då sötnosen Paulina har mailat mig sina så jag kan få lite insperation. Tack hjärtat! I övrigt ligger jag mest i sängen och saknar Lovisa... hoppas på att hon kommer hem snart, jag känner mig så ensam utan henne... Detta året skulle inte ha fungerat om det inte vore för att Lovisa flyttade upp. Efter allt som har hänt (pojkvän gör slut, betyg sjunker, 6dagar i veckans träning, bråk mellan vänner, "vänner" som ringer när det passar dom) så har jag alltid Lovisa som backar upp mig, och det betyder mycket. Helt sjukt mycket..

Dessutom har jag mina andra tre änglar i Göteborg som jag saknar... Natalie, Anita och Johanna <3 Vilka skulle jag annars ringa på väg hem från dansen en sen vardagskväll, vem skulle jag annars ringa och berätta för att jag har tagit hål i tungan eller något annat som har varit stort för mig. Klart det blir er!

Gårdagen spenderades hemma med Ariel, Emma och Saga. Vi kollade på OC och skrattade åt Seth.. Ni ser, jag smittar av mig.. Till och med Ariel sa "JAG ÄLSKAR OC" igår.. Damn, hur ska detta sluta?

image126

Kommentarer
Postat av: amanda

svar: haha japp ;P

Postat av: Anonym

I alla lägen(L) Saknar dig också men jag kommer hem snart..

2008-04-20 @ 00:10:53
Postat av: Natalie

Saknar dig med hjärtat, allt kommer lösa sig

2008-04-20 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback