i'll be there for you

En vecka i Polen och inte alls mycket har hänt. Jag var på krogen en dag med Iwetta och en tjejkompis, som heter Gosia, inne i stan.. Till vår stora förvåning var det en mörkhyad DJ.. snygg dessutom. Ovanligt att se det i Polen dessvärre. Men vi var glada, och han spelade bra musik.

I övrigt händer inte mycket.. Man räknar ner till bröllopet som är på lördag. Men idag ska jag faktiskt till storstaden Wroclaw med Iwetta, Gosia och Adam. Iwettas syster Karina och hennes kompis Ania kommer nämligen ifrån Sverige och vi ska möta upp dom. Sedan ska vi stanna i stan en natt hos en kompis som egentligen bor i vår by, men som just nu jobbar i stan. Ska bli kul faktiskt. Och medan jag väntar på att tåget ska gå så sitter jag och har lite back in the days feber. Satt först och kollade på lite OC klipp på youtube, men så fick jag syn på ett väldigt bekant namn.. "The Moffats". WHAT! *klicka klicka klicka*. Snacka om att dte var längesedan dom var mina drömprinsar. Ni andra kanske inte känner igen dom för då lyssnade väl ni förmodligen på Micheal Jackson, BSB eller N'sync. Men The Moffats var the band för mig. Jag var dödskär i Scott (som dessutom fyller år på samma dag som jag... jag trodde på allvar att det var ödet) och dom andra tre charmknuttarna. När jag sedan började kolla igenom deras videor fick jag se ett låtnamn som kändes mer bekant än de andra... eller nyare. Klickade upp det, och visst var det så, deras nyare singel Bang bang boom som dom gjorde för kanske 3år sedan bara. Dom hade blivit stora :( ... När jag lyssnade på dom gick jag i 3an tror jag.. Så exakt 10år sedan var det.. Tänk vad snabbt tiden går. Det värsta är nästan att jag fortfarande kan låtarna..

 


Låten I'll be there for you med The Moffats. MINNEN! Scott, killen jag var kär i, är han med långt brunt hår och blonda slingor i luggen. Spelar gitarr...
Tänker på killarna i skolan.. dom såg säkert ut såhär för några år sedan när dom hade ett "eget band", och spelade i något garage och sjöng om tjejer... Awsome.

Kommentarer
Postat av: anonym

haha shit vilken nostalgi när man hörde den där låten. videon är så mycke 90tal de kan bli. minns när alla killar hade sånda där frisyrer... de va tider de.

2008-08-18 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback