Paint the silence

Herre Gud. Bloggtorka. Har inte orkat för fem öre. Tillbaka till Sverige, tillbaka till Stockholm, tillbaka till skolan och tillbaka till klassen. Försöker hitta det positiva här... Lyckas inte bra!

Polen var faktiskt helt okej sedan i slutet. Bröllopet sög däremot, haha. Fast jag blev den som fångade brudslöjan (i Polen kastar dom tydligen slöjor istället för blommor) och jag fick dansa med en kille som fångade brudgummens slips... Inför alla... HALLÅ PINSAMHETER! KOM TILL MIG BARA! Nej, men det var rätt roligt kanske.

Men jag hoppar direkt till skolan. Trean! Sista året! Jag kan inte förstå hur fort det har gått... Och jag kan inte förstå hur jag kan vara trött på min klass redan efter två dagar. Är det mig det är fel på kanske? ... Haha. Jag skrattar nästan åt mig själv när jag tänker på hur lättirriterad jag är egentligen. Men jag orkar bara inte! Jag orkar inte ens skriva nu. Ska tänka lite på SnyggJohan så blir jag glad, haha! Jag vet att ni också blir det ;)
Later.

Kommentarer
Postat av: japanen

snyggjohan på fredagar kommer bli awesome ;) min älskling har ju gått upp i tjänst också tydligen så det blir mer av honom också ;D

måndag efter psykologin, vad tror du om att dra hem till dig och laga ihop ngn god mat tillsammans?

2008-08-23 @ 12:33:35
Postat av: Syster

ogawalawa: Älskling! HAHA äre sant?! jag brukar alltid mummla "jaaaane... jaaane" när jag går förbi honom för att han ska ha dig i tankarna lite ;D haha. ÅH! På måndag, skulle verkligen vilja! Nicole har däremot dans kl 19 :( ... tisdag? torsdag? fredag? :D Kan alla andra dagar! JUST NAME IT!

Postat av: Anna

Svar: haha käften!!

2008-08-23 @ 19:49:15
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback