Speeding cars

Varje gång jag kommer till Polen blir jag påmind om varför jag ville åka härifrån dom andra gångerna jag kommit hit första dagen. För dom första dagarna är verkligen tråkiga. Och speciellt nu när halva byn utav våra vänner är och gör lumpen, eller jobbar i England, eller t.o.m flyttat från byn (det är det mest ovanliga). Jag har iallafall Iwetta här, och så är det bättre väder än i Sverige. Ikväll blir det förhoppningsvis grillning, om vädret håller sig!


Ett till låttips kommer här. Det är låten Speeding cars och är av Imogen Heap. Även ett litet klipp ur OC. Dom gtar studenten... jag gråter alltid när jag ser denna scenen.
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

älskling!! kom hem! Jag saknar dig!

2008-08-11 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback