right here, right now.

Ja, då var det dags att börja ta upp bloggen igen.
Har varken haft ork eller tid att skriva alls, men idag peppade Anna mig till att börja skriva lite igen.

Hösten är här. Vintern var här, men gick och la sig en stund igen, så hösten kom tillbaka. Det märks på både mitt humör och på min hälsa att det är höst. Jag är hela tiden sjuk, men måste ignorera det eftersom jag har projektföreställningar just nu, och snart är dte även julshow med Kühler. Blir så trött på att jag inte kan få ha en Nicole stund. Jag är sur och grinig hela tiden, vill bara ligga i min säng och sova... Tyvärr går detta ofta ut över de människor som är runt om kring mig. Speciellt stackars Philip. Han får ta rätt mycket stryk för mitt humör...   
     Är det bara jag som lyssnar på deppmusik när jag är på dåligt humör? Det kan ju inte vara bra egentligen. Jag menar, om man är ledsen eller nere whatever, så borde man lyssna på något som piggar upp en? Haha, jag bara trycka ner mig själv i mörkret ännu mer. Usch..

Vad har hänt sen senast? Jag har varit i Polen med Philip faktiskt. Min älskade bästis Sebbe har varit i Stockholm och hälsat på. Projekten har kommit igång på riktigt och just nu är det faktiskt föreställningar. Kom och kolla! Torsdag 12.20 + 16.00, Fredag 17.30 och Lördag 13.30 :) ... Om två veckor är det julshower också och sen är det jullov.. Gud vad sköööönt! Kommer nog vara det skönaste lovet någonsin (förutom sommarlovet efter tvåan).

Nu är det dags att ta en dusch innan man lägger sig i sängen. Jag ska börja skärpa mig med bloggen nu.



Breathe, just breathe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är värd vart andetag

2008-12-04 @ 23:48:03
Postat av: Anna

Bra jobbat Nicole!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback