say it right

Ännu en dag med föreställningar avklarad. Nu är det bara två kvar. En imorgon klockan 17.30 och på en lördag klockan 13.30, BE THERE :)

Igår gick en släkting till mig bort. En släkting jag inte stog så jättenära men som jag ändå tyckte väldigt mycket om. Nämligen mina kusiners farfar. Vi har varit förvarande nu sen i somras, men man hade ändå hoppats att han skulle klara sig till jul. Jag sörjer med och för mina kusiner... Iwetta och Karina <3.   Rest in Peace.

Och på tal om kusiner. Hittade ett klipp på youtube på en av mina kusiner som jag inte har träffat på, ja, nästan 5år nu. Hon sjunger Dear mr President och jag hade verkligen inte aning om att hon kunde sjunga så bra. Är helt chockad! 

Här har ni Jenine.

Nu ska jag ta och lägga mig och kolla på OC lite... Har sovmorgon imorgon :) Awesome.


Saknar Philip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback