too tired to think

Äntligen är dom, ursäkta språket, jävla projektveckorna över. Vi hade sista föreställningen idag och den gick hur bra som helst. Så nu kommer man kunna sova skönt om nätterna igen. Jag har varit så stressad, så splittrad i huvudet att jag har fått exem till och med. Jag har aldrig haft exem innan? Men nu kan jag iallafall kryssa en sak på "har att göra"-listan. Nu är det bara några prov kvar, inlämningar som jag inte lämnat in och julshowen. Dessutom ska jag hinna vara med Philip och på det hinna vara med alla kompisar som man knappt hunnit träffa.  Jag är helt slut.

Imorgon ska klassen på musialen Footlose och efter det ska vi hem till vår danshistoria lärare och dricka lite glögg. Hur kul som helst. Men ikväll är det Philip som gäller. Jag har laddat upp med chips och cola, nu väntar jag bara på att han ska komma hit efter sitt jobb...   Lovisa och alla andra tjejer i klassen (typ) är ute och firar att projektveckorna är över med att gå på krogen. Jag firar med chips, cola och att få sova. Det är det bästa sättet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback