drama-queens

Helgen har varit galen, helt galen. I fredags kom Elin och Natalie från Göteborg hit och har myst med oss hela helgen. På fredagen var vi hemma hos Noak på krök. Natalie blev såklart fullast. Vi kom väl hem runt 3 på natten då jag slocknade med en gång.
   Igår var vi på fest i Nacka. Vi kom väl dit runt 23 och hade verkligen inga förväntningar alls... Vi hade hört att "det är 20pers; 15killar, 5jejer".. YES! tänkte vi. Men när vi kom dit hade det fyllts på kan man säga. Lägenheten som var en hyffsat stor 3a var överfull. Vi kom knappt in i hallen där vi möttes av Andi. Iallafall, vi började kröka med en gång eftersom vi redan låg efter på den fronten och det tog inte lång tid för mig att bli full iallafall. Skönt. Vi dansade, hade kul, satt och rökte vattenpipa osv, tills vi hör att en kille har spytt... och sedan har en brud ramlat i spyan. MUMS!!!! Jag såg stackars Tomas (som hade festen) stog och skurade upp spyan och jag tänkte bara vafan, det här ska inte han göra. Det är hans fest, han ska ha roligt. Så jag tog över skurandet och sa åt honom att gå tillbaka till bruden han höll på med. And he did. Så där stog jag, skit full, med en mopp i händerna och dansade samtidigt som jag skurade upp spyan. Det var rätt lungt att göra det faktiskt... 
    Festen fortsätter, jag blir fullare och fullare och fortsätter dansa. Efter en stund blev det intriger emellan 3tjejer, varav alla 3 är vänner till mig. Så där står jag mitt emellan bråket, blir indragen på toaletten hela tiden och får höra olika sidor av bråket. Vad fan skulle jag göra? Jag stog och ryckte på axlarna och båda partierna blev sura för att jag inte tog parti. Eller perspektiv, som dom sa. Haha, nej men, jag orkade iallafall inte bry mig. Ville dom slåss, så fine. Bara jag slipper bli utsatt för skit för jag hade fan inte gjort något. Det slutade iallafall med att jag åkte hem med 2 av tjejerna och den andra åkte hem med en annan vän, bussresan med dessa 3 tjejerna var komsik.. haha dom satt och gav blickar och kallade varandra fjortisar på inte så diskreta sätt.. Haha, ja brudar alltså..   Det får mig att tänka, varför är brudar så sjukt komplicerade? Jag vet, jag vet, jag är en brud. Är jag också en sådan drama-queen? Som alla andra tjejer? Sjukt jobbigt isåfall. Igår kom jag iallafall på att jag är trött på tjejer. Jag funderar på att bli kille och bög. Fett skönt! Slippa ALLA tjejer!!! Åh, himmelriket. Vill du vara min bög då? :)

Vill bara säga till Lovisa att jag älskar henne också. Du är finast.

image90


Spelar det längre någon roll?
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
var att synas, att bli sedd
och jag glömmer bort att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback