Känn ingen sorg

Kan ni fatta, att efter snart 4dagar i Göteborg så är dom enda jag har träffat Natalie och Iwetta?

Jag bor hemma hos min syster och hennes pojkvän eftersom hemma i Frölunda så bygger dom om i hela huset, därav är mitt rum upptaget av kusiner och morbröder. YIPPIE! Så jag var ju tvungen att hitta mig ett nytt ställe att bo på.. och så passande så har ju Marlene och David flyttat till en trea i Högsbo vilket ger mig ett heeelt eget rum! AWSOME!

Anyway, i lördags var jag hemma i Frölunda en stund och träffade mina kusiner, pappa och lillebror. Sedan åkte jag hem till min syster och umgicks lite med henne. Jättemysigt var det, vi lagade mat och gottade oss. Efter en stund kom Natalie hem till oss och kollade på melodifestivalen, nej ursäkta, freakshowen och på Day after tomorrow. Massa chips och myspys. I söndags satt jag hemma med David och sedan när David gick till jobbet, kom Marlene hem från jobbet så då umgicks jag med henne. Igår åkte jag och Marlene hem till Frölunda för att hälsa på mamma som kommit hem från jobbet. Var hemma där till runt 5tiden kanske då jag gick till Iwetta för att umgås med henne och Karina (båda är mina kusiner). Jag och Iwetta gick sedan vidare till Sarah där vi satt och kollade på Sex and the City samt rökte vattenpipa och spelade poker. En varning: RÖK INTE VATTENPIPA INOMHUS KONSTANT I 4TIMMAR! DET GER HUVUDVÄRK OCH KALLSVETTNING!

Idag har jag inga planer. Plugga? Ringa någon? Jag vill verkligen inte sitta hemma mer... Kan ju alla serier utantill nu.



image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback