the pieces.

Lördag. Härliga dagen efter. Härliga helg.
    Veckan har flytit på som vanligt, inget särskilt har hänt egentligen. Igår hade jag balett till halv 10, skyndade mig hem för att göra mig iordning fort som fan till en 18års fest och sedan ringa Oskar som fick komma och möta mig. Lovisa fyller nämliga 18. Så igår hade hon Woodstock 69 fest och den var riktigt lyckad om jag får säga det själv. Oskar mötte mig på Mariatorget runt 11 tiden för jag vägrade gå dit själv, haha. När jag kommer dit är det helt fullpackat med folk. Vissa sitter ute i trappuppgången och röker, andra dansar. Jag möttes genast av folk jag kände igen vilket kändes skönt. Anyway, så var det väldigt roligt som sagt, mycket folk och jag blev full på andras bekostnad. Haha, tack Theo som hjälpte mig ragga sprit. Höjpunkten var när dom spelade Känn ingen sorg för mig Göteborg! GRATTIS LOVISA!

image56

Idag har jag haft balett igen och Laszlo sa att idag jobbade jag bättre än jag gjort under tiden jag gått där. Haha, jag sa bara "Naaaaaw vad söt du är".  Nu ska jag in i duschen och vänta på att Noak kommer hit.


Förlåt, förlåt, förlåt. Det var inte meningen att du skulle höra allt det där. Jag sa för mycket... Fan, nu vet du... och det var det sista jag ville.


When you're gone the pieces of my heart are missing you.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, kul att du valde den charmigaste bilden också...

Postat av: barteklis

A ty juz pijesz hehe>>>ja
tez chce:)

2008-02-17 @ 07:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback