trouble in america.

Som vanligt när vi ska ha produktionsmöte på morgonen lyckas jag försova mig. Men min grupp är gullig och säger "...det är lungt" med lite arg men förstående blick. Vi jobbade på bra imorse och kom en liten bit på vägen vilket var skönt. Annars var skoldagen rätt seg, förutom jazzen som var härlig. Jag somnade på kulturhistorian, Gud så skönt det var.
   Efter skolan tog jag och Charlotte oss en tur på stan. Vi gick från T-centralen och Gallerian till Kungsgatan för att hitta en snygg skinnjacka till lagom pris. Fram och tillbaka, Secondhand, Vila, H&m, Bikbok, Nicole, Weakday.. och ingen hade någon snygg skinnjacka, och inte till lagom pris! Så gick vi in ännu en gång till gallerian där jag tänkte välja mellan H&Ms och Bikboks.. Sedan kom jag på att i måndags var jag och Emma inne på Vero Moda och såg en skit fin för 800kr.. Fan, ska jag välja en "lagom snygg" för 500 eller Vero Modas för 800? ...  JAG UNNAR MIG DETTA! Så jag köpte min fina jacka på Vero Moda... Love it! 
    När vi shoppat klart min jacka och Charlottes asheta röda klackskor så tog vi oss en god tjockis middag på Burger King och snackade lite skit, skrattade åt några hårdrockare med blått hår och fantiserade om en vibrator. Nu är jag hemma och har precis duschat, ... ska ta mig en titt i matteboken. Det är ju faktiskt prov imorgon, yey!

image55
skinjackan (såklart inte äkta) jag köpte. Den ser inte riktigt ut som på bilden.. den är snyggare i verkligheten ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback