vi är alla likadana.

Produktionsdagarna går segt frammåt. Dagarna är långa och intensiva, igår åkte jag från skolan 18.50, trots feber. Idag har vår grupp kommit igång riktigt bra med vår sista del vilket är skönt så man iallafall vet att vi har något på sista delen. 
   Det blev lite konflikter idag, fast ändå inte, inom klassen. Konflikt kanske är att ta i men tjafs och irritation skapades då två grupper fick veta att de hade likadana kläder, likadan rekvisita samt likadant smink. Grupperna blev väl egentligen inte arga på varran för att någon ska ha "härmat", utan mer på situationen att det ens hände. Sen blev det väl iofs irritation för vissas attityd till det hela... Men men, imorgon är det väl förhoppningsvis glömt.
   På grund av min dumma feber och förkylning har jag inte kunnat gå på dansen utanför skolan denna veckan utan fått ligga hemma och ta det lungt så jag inte blir värre inför produktionerna.

Ska återgå till "Extreme home makeover".

image87


The truth about the truth.
It hurts...
So we lie.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att sådant händer, men vi får släppa det och jobba på. Hoppas att vi blir klara med sista delen imorgon!

Föresten vill jag bara påpeka i att ett av mina senaste blogginlägg, som heter "ursäkta aldrig dina egocentriska åsikter" så kan du kanske känna dig träffad. Det är inte meningen. Just as you know. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback