Wanna taste?

image93

Jag har sedan jag var liten velat pierca tungan men har alltid haft inställningen att jag inte kommer våga och därför gett upp tanken helt med en gång. Men nu på senaste har jag ändå känt att jag verkligen vill pierca. Jag vill, jag vill, men för det första vågar jag inte och för det andra tänker jag hela tiden på hur det blir sen om några år när man har ångrat sig. Ska man då ta ut den eller? Min mamma kommer förmodligen inte låta mig göra det förrän ja är 18, då får jag göra som jag vill. Men nu kommer hon varken betala eller gå med på det. Tur att man fyller 18 om en månad då. Min syster piercade sin tunga runt 19års ålder tror jag och det har gått jättebra för henne. Men tänk så går det inte lika bra för mig? Tänk så sväller min tunga upp så jag inte kan andas? Eller ruttnar bort? UUH! Tanken är skrämmande, men smycket är lockande.

Vad tycker ni? Ska jag eller ska jag inte pierca tungan när jag fyllt 18?

image94

Kommentarer
Postat av: Natta

Ja ! :D

2008-02-26 @ 19:48:39
Postat av: Paulina

Hålet växer ju igen på typ 4 timmar, så om du inte vill ha den sen så är det nog inga problem. Jag tycker att du borde prova åtminstånde, men pierca dig hos någon bra. :)

Postat av: n.

Paulina: Jo jo, sant väldigt sant.. Haha. Vart har dom bra då? VÅGAR JAG?!?!? TÄNK SÅ DÖR JAG?!?

2008-02-28 @ 01:17:45
URL: http://rydellnicole.blogg.se
Postat av: amanda

hm.. aa!! =P Jag tycker det verkar lite jobbigt att ha en grej på tungen liksom.. men det kanske inte ens känns eller så vänjer man ju sig.
Men om du vill ha så tycker jag du ska ta, det är coolt ;)

2008-02-29 @ 10:24:37
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Emma som är lite borta

Asså nicoleee.. jag tror verkligen att du kommer dö!:O

Neeej, men jag tycker att du är bra som du e.. inga piercingar nu(A)Fast såklart om du vill ska jag inte hindra dig=)
Miss you darling

2008-03-01 @ 23:58:35
Postat av: Erica

Jag tog hål i tungan när jag var 16.
Nemas problemas. Om man inte vill ha den är det bara att ta ut den sen ?

2008-03-11 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback