10:e dagen.

Gårdagen blev lite impulsiv. Efter att ha dansat modernt på Kühlers så åkte jag hem och chillade framför tvn med Paulina. Efter en stund ringde Noak och sa att han och hans kompisar skulle komma på efterfest här (dom hade haft uppspel på rytmus) och frågade hur många som fick komma. Ja inte vet jag, hur många ni vill? Svarade jag. DET VAR DU SOM SA DET, KOM IHÅG DET NICOLE! utbrast Noak och la på.. Jag fick lite panik och skrek Noak? NOAK?!?!?! VA?!... Efter att ha sprungit in i duschen. Men det blev mysigt, de spelade gitarr och sjöng, snackade, drack öl och bara chillade. Så drog de rätt tidigt också, runt 12 vilket också var ganska skönt med tanke på att vi hade skola idag. Bland de som besökte fanns bl.a Oskar, Theo, Kim, Lovisa (från M2), Pontus, Wille, Ludde... Ja det var lite allt möjligt folk faktiskt.

Om en timma ska jag iväg till baletten i Solna, och ikväll är det Tequila som gäller med Oskar & co.
(jag har ont i halsen också..)

image51

Your hair was long when we first met.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tequila! :D haha.. Jag tänker på maracas, en åsna och joaquin.. jävla produktioner :P
(Du får inte glömma att jag kom till level 8 igår på tetris)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback