2007.

Jag har inte haft varken ork eller tid att skriva så särskilt mycket i bloggen på senaste. Men här kommer en liten lista från saker jag gjort 2007, lovet berättar jag om någon annan gång.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gör man varje dag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, för jag vet att jag aldrig håller dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr dog min gammelfaster Ninni. r.i.p.


5. Vilka länder besökte du?

Norge, Polen, Tjeckien, Tyskland, Österrike, Ungern, Danmark... Tror det var dom..


6. Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Den där att mysa med.


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
18/8, tyvärr. Då det tog slut.

8. Vad var din största framgång 2007?
framgång? ... lättare att svara på nergång.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det tror jag icke, mer psykiskt.


10. Bästa köpet?
Eh.. eh.. min mobil.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
mat.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min födelsedag när mina vänner överaskade mig.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
.. hm.. I can buy you - A camp.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare tror jag..

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Psykat mig själv och klaga så mkt, istället bara leva livet.

17. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj i Göteborg.

18. Blev du kär i år?
Måste väl erkänna, ja.

19. Favoritprogram på TV?
Vänner, Sex and the city och 2½ man.


20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tycker mindre om?

21. Bästa boken du läste i år?
No tears for queers. Min bibel

22. Årets bästa film?
uhm ... Förtrollad!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Blev glatt överaskad utav mina älskade vänner (två dagar i rad!)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oh ja. Vi ska inte gå in för mkt på det, då får jag sitta här så länge.


25. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Stil? .. Gamla vanliga. Mitt hår blev kort, annars är det som vanligt.

26. Vad fick dig att må bra?
älsklingar som är där för en.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Anastatios Soulis, (jag SKA gifta mig med honom)

28. Vem saknade du?
Ja.


Kommentarer
Postat av: Cirla

framgångar:
har du kanske flyttats upp en grupp på khülers? har du kanske ändå fortsatt att gå i skolan ibland? är du kanske ännu snyggare nu? jodå. ta åt dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback